Thursday, March 22, 2007

It's cool to love your family!

Det gør jeg i hvert fald i disse dage, hvor jeg sover i arm med Freja, får renset tænder af Kleo (som gerne vil være tandlæge...), drikker kaffe med Mutti og får lækker mad af Beda. Det er rigtig dejligt at være hjemme og jeg nyder godt af familiehyggen og det fyldte køleskab:-)
Denne skønne sang fra Feist kunne godt være min temamelodi:

Feist - Its Cool To Love Your Family.mp3

Jeg står op med de andre om morgenen og skriver opgave mens de er på arbejde/i skole. Kleo fakede dog lidt sygdom i går, men der gik ikke mange timer før hun ville spille spil og alt muligt, så det var vist mest bare fordi det var hyggeligt at der var en herhjemme. Nu er jeg i gang med at transskribere mit sidste interview, men hold kæft hvor er det kedeligt!

I eftermiddag går turen til København og vennebesøg. Det er sidste gang før jeg flytter tilbage. Det er mærkeligt at tænke på at der kun er tre måneder endnu i Berlin. Jeg fik en mail fra min politiker i går, hvor der stod at jeg skal være der fra kl. 9 til 18 hver dag - velkommen til arbejdslivet og farvel til det søde studenterliv - i hvert fald i to måneder. Det bliver spændende.

No comments: