Saturday, November 22, 2008

Hektiske Cairo

Så er jeg online efter næten en uges fravær fra das Internetz. Har lige fået en lille smule fritid - den skal selvfølgelig bruges på mine trofaste læsere. Dette indlæg bliver dog ikke langt. Jeg er under tidspres. I får en udførlig Cairo beretning, når jeg er tilbage i DC.

Der i den grad forskel på Jordan og Cairo. Hvor turen i Jordan var præget af rolige dage med god tid, er Cairo hektisk, og vi har ikke haft mange ledige stunder. Vi har snakket med en masse spændende speakers - og selvfølgelig set pyramider. Det var virkelig spændende! Vi var inde i den store Giza pyramide. Utroligt fascinerende!

Jeg lavede forleden denne lille video til jer:



I morgen har vi en ekstra dag, fordi Lynn havde taget fejl af dagene pga. tidsforskel og troede, at vi skulle hjem i morgen, men det er først på mandag, så der er lige blevet presset en tur til Alexandria ind i morgen. Det bliver spændende, men jeg er efterhånden ved at være mør af indtryk og søvnunderskud. Når vi kommer hjem mandag aften, har vi hele ugen fri, fordi det er Thanksgiving. Jeg kommer sandsynligvis til at crashe fuldstændig og sove i tre døgn.
Jeg er helt vild med Cairo, og det er virkelig spændende at være her. Hvis ikke det var for den heftige forurening, kunne jeg godt forestille mig at bo her.

No comments: