Tuesday, December 19, 2006

Juleferie - Yes!

Så glad er man, når man har fået juleferie og givet sig selv en mælkeskummer i pre-julegave:

Med en veloverstået og meget sjov julefrokost i lørdags med 28 gæster til spisning hos os, som udviklede sig til en rigtig abefest kom juleferien efter snapsetømmermænd og de sidste undervisningstimer i dag i hus. Det er skønt og jeg glæder mig som et lille barn til jul. I morgen tidlig vender jeg snuden mod Danmark og så står den ellers på vennebesøg, jul i tre omgange (man er vel skilsmissebarn), familiehygge og en tur til London at slutte af på. Mads' forældre har sølvbryllup og har inviteret os til London fra d. 26. - 29. Det bliver fedt.
Juleferie here I come!

Hvis nogen af jer stadig mangler at komme i julestemning, så tjek nedenstående video. Jeg kom i lørdags på en grå eftermiddag cyklede og dette syn mødte mig. Så kan man da ikke lade være med at trække på smilebåndet og komme bare en lille smule i julestemning. Han gør så meget for det: Trodser gråvejr, den lidt for lille cykle og gorillaen på hans ryg.

Julemand der mener det!

Hvis det ikke er nok er er også to julesange. En sød og en sjov.

Dean Martin: Let it snow

Waitresses: Christmas wrapping

Og endelig: 2006 lister. Det er jo altid et must til slut på året og her er et link til Stylus Magaznie's liste over de 50 bedste singler i 2006 med videoer til de fleste. Altid godt tidsfordriv til de dovne juledage:-)

Stylus Magazines top 50 singles of 2006

Ha en rigtig god jul allesammen!

No comments: